maddebabe

29 juli 2010

Kategori: Allmänt

Fy fan. Är det redan den 29e juli? Vi börjar skolan om exakt 18 dagar. Det är mindre än tre veckor kvar! PANIK! Jag ska iallafall försöka njuta av dessa knappa tre veckorna.

Idag har vädret varit skitdåligt, regn. Efter frukosten så kollade jag på film och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Jag har bland annat kollat några avsnitt av One Tree Hill. Det är så bra! Men är tvungen att ta en paus nu, för det är dags för träning. Idag är det första seriösa träningen för mig som inte var med i tisdags. Hur fan ska detta gå? Jag ska ta i så att det känns iallafall. Spyr jag så är det ett plustecken enligt tränaren, haha. Säsongspremiären är den 8e augusti, och vi spelar mot seriens bästa lag. Hur i helvete ska detta gå?! Vi borde egentligen börjat ännu tidigare med dessa "seriösa" träningar. Nu ska jag byta om.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: