maddebabe

22 juli 2010

Kategori: Allmänt

Hej. Sov ut ordentligt idag med, vaknade vid halv tolv. UNDERBART!
Åt frukost såklart, samtidigt som jag zappade mellan alla tv kanaler som vi har här hemma. Eftersom jag inte hittade något intressant på tv så satte jag på en film istället, Just My Luck. Jag har inte sett den filmen på år och dar, och det var så kul att se McFly när de var så små också. Haha.

Igår kväll fick jag en otrevlig överraskning av en smått irriterad pappa, min mobilräkning. Den var skyhög för att vara jag, som brukar vara ekonomisk av mig. Fy vad jag fick dåligt samvete. Anledningen till att den var så dyr var för att jag har varit inne på internet i princip varje dag. Från och med nu ska jag sluta med det. Nu är det endast datorn som gäller.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: