maddebabe

18 juli 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Vaknade imorse vid elva typ. Sen tog jag och Emma tolvbussen in till stan. Där gick vi runt och kollade på lite olika grejer. Men jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa något. Hade bara pengar till fika. Men det var mysigt att gå runt i solskenet med min vän.

När vi kom hem så åt jag middag hemma hos Emma, Svante och Katarina. Efter maten tog vi en svängom till Fredrik och cyklade upp till Ramsjön. Men bara jag och Emma badade, Freddan har skadat fingret nämligen. Vi satt där på bryggan och tjötade lite i solskenet. Sen efter badet tog vi en cykeltur genom Rävlanda typ, sen cyklade vi hem till Emma och kollade på Linas Kvällsbok. Klockan var typ halv ett när vi gick hem.

En lyckad dag med andra ord.

Nu ska jag sova, sov så gott alla fina!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: