maddebabe

13 juli 2010

Kategori: Allmänt

God morgon allesammans! Jag hoppas att allt är bra med er. Med mig är det finfint, lite ont i magen bara. Men sånt går alltid över.

Jag har precis tagit en dusch, och nu sitter jag framför datorn och äter frukost: knäckebröd och en stor kopp earl grey te. Härligt härligt.

Fy faan vad jobbigt det var att somna igår kväll. Det är ju typ 25 grader inomhus! Jag sov i trosorna, utan täcke o allt men ändå så var det så jävla varmt! Jag somnade tillslut iallafall. Drömde en väldigt knasig dröm också..

Igår åkte vi hem från Varberg, efter att ha varit där i fyra dagar. Jessica och Signe tog tåget, men jag som inte hade något fritidskort fick snålskjuts av Signes föräldrar som ändå hade vägarna förbi. Väldigt snällt att jag fick åka med. Det var så jävla varmt igår! Det var ju säkert 35 grader i skuggan. Så nästan direkt när jag hade kommit hem så körde mamma upp mig, Frida och Emma till Ramsjön så var vi där i typ en timma och badade och solade. Mysigt värre.

Eftersom vädret är sämre idag, så ska jag nog kolla på någon film nu.
Ha det fint! :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: