maddebabe

winter wonderland

Kategori: Allmänt

Galet väder! Herregud.
Det var ju rena rama snövädret idag. Jag kände mig som en av karaktärerna i Narnia, verkligen! All skog och snö.

Morgonen började inte bra. Hade en dålig start på dagen. Kände mig jätteful, vilket jag var. Jag hann inte duscha och jag har verkligen inga kläder. På lördag blir det storshopping kan jag lova. Både träningskläder och "vanliga" kläder. Det känns som om jag kommer råna mamma och pappa på pengar också. Jag behöver egentligen köpa en vinterjacka också. Jag får låna mammas så länge.

Jag var med Signe idag efter skolan, mysigt som vanligt :) Vi åt faktiskt semlor, lite måste man få unna sig. Sen pluggade vi lite, sen tog vi en behövd powernap, sen var det dags för middag. Och jag kämpade med matten efter det.

Jag har redan blivit skoltrött. Vi har fyra prov framför oss, och ett stort grupparbete inom religionen. Och vi ska praoa efter lovet. Jag fick veta min praoplats igår, Burger king! Känn glädjen alltså... Jag hoppas ni uppfattar sarkasmen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Studio Sex av Liza Marklund.

Puss <3





Lite längtar man till sommarn ändå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: