maddebabe

tisdag

Kategori: Allmänt

Hejhej. Idag har jag slappat, som vanligt. Jag började kolla på Hur man blir av med en kille på tio dagar, men sen så orkade jag inte se klart den. Så jag tog en powernap på ungefär två timmar, gött som fan. Har vart ensam hela dagen typ, Therese är hos sin pojkvän, mamma har jobbat och pappa med.

På kvällen har jag tränat i alla fall, det var kul som vanligt! Vi spelade hela tiden.
Måste bara påpeka att det är väldigt mycket snö ute nu! Über mysigt, verkligen! Ibland undrar jag om vintern är min favorit årstid... Den slår nästan sommaren, i alla fall när det är snö ute.

Nu kollar jag på Pearl Harbor, jag älskar den filmen! Men det är så sorgligt när Danny dör i slutet...



Puss <3

Kommentarer

  • Klara säger:

    åh, det är en av mina favoritfilmer <3

    den är så sjukt bra!

    och ja, det är sorgligt.. :(

    2010-01-15 | 13:30:57
    Bloggadress: http://klaradahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: