maddebabe

sjukling

Kategori: Allmänt

Hejsan. Idag har varit en riktig slappdag, oerhört skönt faktiskt. Jag har kollat på A walk to remember och fixat med låtar och lagt in på mobilen. Just nu lyssnar jag på Moonlight Sonata av Beethoven, den är så vacker och avslappnande! Ibland bara älskar jag klassisk musik.

Jag är fortfarane förkyld, har vart det i över en vecka nu! Jag antar att det inte hjälpte att spela den där cupen i lördags... Vi vann ju, så det gottgör det hela tycker jag ;)
Men jag har bihålsinflammation i vart fall, men det kanske jag skrev i mitt förra inlägg. Mensvärk har jag också, livet kan vara för jävligt ibland alltså.

Det är sorgligt att jag redan har kollat färdigt på mina två säsonger av One Tree Hill, jag ska nog köpa säsong tre och fyra i veckan, det kostar ju i och för sig 500 spänn eller 600, men det är värt det.


One tree hill <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: