maddebabe

my sister's keeper

Kategori: Allmänt

Hej. Skolan idag var seg, hade en muntlig redovisning i engelskan, men det visade sig att det gick ganska bra. Varför var jag nervös över huvud taget? Vi hade slöjd idag också, jag håller på med ett pennfack med musik tryck på.

Jag har precis kollat på My sister's keeper (a.k.a Allt för min syster) med Cameron Diaz och Abigail Breslin i huvudrollen, min Gud vilken bra film! Men otroligt sorglig, jag grät väldigt mycket. Det var ingen positiv film, inget lyckligt slut heller för den delen. Men den är ändå värd att se, otroligt bra skådespel alltså. Filmen är baserad på en bok av en författarinna som heter Jodi Picoult. För tillfället läser jag den, fast på engelska. Den är bra, precis som filmen.

Nu går American Pie: Band Camp på tv, kanske man ska kolla på den och ta en kopp te... Det blir nog så.
God natt alla rumpenissar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: