maddebabe

life isn't fair for the people who care

Kategori: Allmänt

How true.

Hur mår alla idag? Själv så är jag fortfarande sjuk. Jag tvivlar starkt på om det blir någon skola för mig imorgon.
Imorse kollade jag på Just Friends och Van Helsing. Snart ska jag kolla på The Hangover, kanske blir det så att jag kollar på Sorority Boys också. Min Gud, vad mycket filmer jag kollar på ändå. Vad gör man inte när man är ledig? Kanske man ska ta tummen ur röven och plugga lite sen också... Jag får se hur det blir med det.

Jag har precis laddat ner Picasa, och jag har ingen aning hur man gör collage och sådant där på Picasa. Only time will tell. Just nu önskar jag att jag hade Glee boxen, som Carro har. Tuppkam-snubben är snygg, och jag tycker synd om honom. Jag tycker också synd om Finn som tror att han är pappan till Quinn's barn... Komplicerat, right?

Puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: