maddebabe

I'm a lover, I'm not a fighter

Kategori: Allmänt

Hej! Dagen har varit bra, några missöden bara. Men det ordnade sig till slut.

Jag sov hos Signe från igår till idag, det var mycket mysigt som vanligt <3
Vi skulle kolla på Glee men så märkte vi att det var Robinson istället, segt.

Jag följde med Signe hem efter skolan, men sen gick vi två timmar senare. Signe skulle nämligen på sin pappas premiär och jag följde henne till bussen. Sen åkte jag och pappa till Bollebygd för att köpa lite nötter och sånt där.

Sen dess har jag försökt ändra min layout här på bloggen. Vad tycks? Det är den första jag någonsin gör, och förhoppningsvis blir jag bättre. Nu är klockan halv ett och jag tror jag är klar med layouten för idag i alla fall.

Imorgon far jag och Signe in till Göteborg, mysigt! Har inte vart där på länge nu, så det ska bli roligt.

Godnatt :)




Även Rävlanda kan vara vackert ibland

Kommentarer


Kommentera inlägget här: