maddebabe

glädje tjut

Kategori: Allmänt

Hej! Idag känner jag mig oerhört glad! Kan det bero på att Olof släppte oss tjugo minute tidigare kanske? Ja, det kan det. Jag är även glad för att jag har sökt fem praktikplatser nu, skönt och ha det avklarat nu i vart fall. Jag har bland annat sökt till ett engelsktalande dagis, McDonalds och olika cafén i Göteborg. Jag och Signe ska bo i Signes systers lägenhet när vi praoar, i alla fall i en vecka. Det kommer bli mysigt tror jag :)

Imorgon är det fredag, ännu en anledning att vara glad. Då ska jag med hem till Signe och vi ska äta tacos och kolla på film. Skulle kanske fixa Alvin and the chipmunks också... Får se hur det blir med det. Det kommer nog bli väldigt mysigt i alla fall :)

Nu ska jag äta smörgås, dricka te och kolla på hästfilmen Flicka.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: