maddebabe

It feels like home to me

Kategori: Allmänt

Förut var Emma här (en kompis till mamma och mig), vi åt bullar och kollade på Allt för min syster. Det är defenitivt en av mina favorit filmer! Men den är så otroligt sorglig.

Ikväll är det fotbolls träning, men fick veta att vi ska träna inomhus istället för ute på grusplanen. Redigt gött asså, det känns inte jätte lockande att träna på is.

Nu är jag väldigt uttråkad, har ingen aning vad jag ska göra... Kanske går det något bra på TV. Annars får jag kolla på någon film som vanligt ;)

Jag kollade egenom den nya IKEA katalogen förut, det är så mycket jag vill köpa! Jag ska i alla fall köpa ett nytt skrivbord och en annan byrå.

Denna byrån har jag nu:



och denna ska jag köpa:


Jag ska köpa en TV som jag kan ha på den också. När jag har råd DVS :)


Jag ska även köpa denna spegel. Den matchar min säng också

Kommentarer


Kommentera inlägget här: