maddebabe

But hold your breath, because tonight will be the night that I will fall for you

Kategori: Allmänt

Som ni kanske har märkt så är mina rubriker oftast en mening från en låt. Vore kul om ni kunde lista ut vilken. Denna är väldigt enkel dock.

Hur mår ni idag? Jag hoppas att ni har haft en fantastisk dag, och kommer ha en ännu bättre kväll. Min dag har inte varit jättebra, men den förbättrades när Signe kom och hälsade på mig en timma efter skolan. Igår på fotbolls träningen skadade jag mitt knä, jag måste ha fått någon spark eller något sånt för knäet är svullet och blått nu i alla fall. Nja, inte jätte farligt men jag kände inte direkt för att gå till skolan idag. Vad tänker jag med egentligen? Imorgon ska jag gå till skolan i alla fall.

Imorgon på träningen är det meningen att vi ska ut och springa i snön, jag känner mig inte jätte pepp på det så jag kanske drar ut och åker pulka istället. Det är jobbigt det med, att springa upp och ner för en backe.

Vad tycker ni om min nya layout förresten? Josefina, jag var verkligen inte missnöjd med den du gjorde åt mig, men jag behöve lite variation kände jag. Jag kommer säkert tröttna på min egna när som helst nu. Jag måste verkligen ordna en header. Det är ett problem jag får fixa i framtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: