maddebabe

belief makes things real

Kategori: Allmänt


Jag är väldigt nöjd med dagen. Vi hade det väldigt mysigt i stan, alla tjugo vännerna. Vi kanske till och med var fler. Filmen var grymt bra! Verkligen. När de andra bestämde sig för att käka så drog jag och Henke hem. Fick vänta på bussen i en kvart typ, i 20 minus grader. Fy i helvete!! Kallt som fan. Men ändå, jag fick spendera lite mysig tid med min fina vän ♥

När jag kom hem åt jag en hamburgare. Satt vid datorn en stund innan träningen också. Och det gick toppenbra på träningen, gjorde många snygga mål ;) Men mådde lite illa på slutet. Nu har jag fått goda nyheter också, och det känns verkligen som allting löser sig för mig. Men man vet aldrig, det kan ju skita sig som vanligt.

puss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    De va mysigt madde!:)<3 och du fixar detta! Annars kan du få ragga på mig;) haha

    2010-12-22 | 15:17:50

Kommentera inlägget här: