maddebabe

3e december 2010

Kategori: Allmänt

Det var skitbra på Hulebäck igår! Verkligen jättebra. Musikprogrammet verkar jätteroligt och bra. Jag satsar nog på det.

Dagens planer är att först vara i skolan, och sen åka in till Göteborg med Emma för att köpa julklappar. Mysigt! Det behövs verkligen, jag har inte köpt en enda julklapp än så länge.. Men det blir det ändring på idag! Förhoppningsvis. Vi tar fyratåget in, och ska senast ta halv sju bussen hem, så att man hinner kolla på Idol! Vi får se hur många julklappar jag hinner köpa. Jag antar att det blir ett besök på Donken och på 4-gott också.

Imorgon däremot, ska jag och några andra hem till Signe för julmys! Det blir julbord, och massa julbak! Härligt och gott. Men jag hade velat ta med några julfilmer, bland annat Grinchen. Men vi måste ha lånat ut den till nån, för den är inte hemma. Men jag har ingen aning vem vi har lånat ut den till! Man kan inte fira jul utan Grinchen! GAAAH. Jag ska iallafall försöka låna Love Actually från Frida, som jag kan ta med.

Jag hoppas på en väldigt mysig helg.
puss

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: