maddebabe

13e december 2010 - Lucia

Kategori: Allmänt


Har haft en väldigt bra dag faktiskt. Började skolan tidigare idag, men det gjorde inte så mycket. Hade luciafirande, och vi fick alltså sjunga två gånger. Men det gjorde inget, för det gick verkligen superbra!! Kul var det iallafall. Efter skolan åkte jag och Signe med Henke hem, och skulle fixa med våran film i engelskan. Men filmkameran behövde en jävla skiva för att kunna föra över klippen till datan. RUMPKNULL! Blir så frustrerad när saker och ting vägrar fungera. När jag kom hem gick jag en svängom förbi Emma och diskuterade några minst sagt väldigt roliga, och intressanta saker. Muuums!

Nu sitter jag framför datan och vräker i mig pepparkakor och lyssnar på musik. Det blir nog en film snart också.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: