maddebabe

10e december 2010

Kategori: Bilder

Blev lite sen imorse, gick hemifrån tio minuter innan lektionen började. Men jag kom i tid! Just nu sitter jag på tekniklektion, och sen ska vi som vanligt ner till högen och slappa. Sen har vi matte, lunch, engelska, historia och sen slutar vi. Då är det heelg! Härligt. Ikväll ska jag vara med Emma och Frida och kolla på Idolfinalen och imorgon ska jag, Emma och Frida antagligen in till stan för att köpa julklappar. Eller så åker jag in med min syster, vi får se hur det blir. Men en tripp till stan blir det iallafall.


Just nu känns det helt underbart att inte ha något mer plugg, förutom en geografi inlämning som jag i stort sett är klar med. Den kan jag ju skriva klart på söndag, men fram tills dess är det frihet. Underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: