maddebabe

Tonight is gonna be a magic night

Kategori: Allmänt

Jag är nöjd. Vi spelade som sagt mot Bergdalen idag (serieledarna) på Borås Arena. Det blev dock en förlust, men jävlar vad vi kämpade! Jag är faktiskt riktigt nöjd med min insats och våran insats som ett lag. Bergdalen gjorde mål när det bara var tre minuter kvar. Det är orättvist. Men men, vad ska man göra? Vi kan iallafall glädjas åt att vi alla gjorde vårat bästa, och mer än så kan man ju inte göra direkt.

När jag kom hem så packade jag upp väskan direkt, och sen så la jag mig i soffan och kollade på film med mamma och pappa. Samtidigt som vi kollade på film så tvingade jag mamma att massera mig och klia mig i ansiktet. När hon fick kramp i fingrarna och i armarna så tvingade jag pappa att klia mig på ryggen. Jag älskar att bli kliad!

Nu är jag helt slut i kroppen, och är jävligt trött. Kanske blir det en tidig kväll för mig? Eller så ska jag kolla om det finns ett nytt True Blood avsnitt ute på nätet, eller så läser jag lite.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: