maddebabe

I'm giving it my all, but I'm not the girl you're taking home

Kategori: Allmänt

Hejhej. Dagen började slappt, och fortsatte så resten av dagen också. Vid fyratiden kom Signe med moppen och hämtade mig, vi åkte till Tempo och köpte lite gottis och sen fortsatte resan hem till henne. När vi kom hem till Signe så väntade Nora på oss, och vi kollade på Valentine's Day. Den är mysig och bra den filmen, jag har dock sett den innan. Efter filmen tog vi en lite promenad och så åt vi middag och sen kollade vi på kvällens andra film: The Last Song. Jag älskar den filmen mycket. Den är otroligt fin. Efter en mysig dag tillsammans så skjutsade Signe hem mig. Jag har bara hunnit vara hemma en halvtimma ungefär, och under den halvtimman har jag suttit här vid datorn. Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill. Om jag inte är allt för trött sen, så kanske jag kollar på ännu en film ;)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: