maddebabe

Helt okej

Kategori: Allmänt

Kvällens träning gick över förväntan. Inte för mycket löpövningar, helt lagom. Det var sjukt jobbigt dock. Vi sköt en del, och så avslutade vi med tvåmål. Seriepremiären på söndag närmare sig.. Hur fan ska detta gå egentligen? Jaja. Efter duschen så städade jag mitt rum och möblerade om och sådär. Nu är det fint. Jag ska bara köpa lite smågrejer. Men jag har gjort klart grovarbetet iallafall. Det är skönt.

Efter städningen så kollade jag och mamma på filmen Because I Said So. Jag var tvungen att unna mig något gott eftersom jag har målat klart rummet idag, tränat på kvällen och dessutom städat mitt rum så jag käkade kaffeglass. Inte var det nog med det. Jag åt också cheesecake och choklad. Jag har börjat med belöningsmetoden. Det verkar fungera.

Utöver alla omständigheterna i mitt liv så mår jag nog helt okej. Önskar att det kunde vara bättre. Men ändå, helt okej.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: