maddebabe

Good night !

Kategori: Allmänt

Hejhej. Målade som sagt inte klart rummet idag, har bara en liten vägg kvar sen är jag klar! Jävligt lättförtjänta pengar säger jag bara.

Efter målandet käkade jag middag, tacos. Älskar't! Sen gick jag på en promenad med Emma och så kollade vi på Dear John och The Last Song. Det är typ tredje gången som jag ser The Last Song och jag stör mig som fan på Miley Cyrus mun! Haha. Men han som spelar Will är så jävla söt och har en riktigt fin kropp ;)

Nu har jag precis sett att det sjunde avsnittet av True Blood finns ute på nätet, så jag ska kolla på det nu innan jag somnar. Jag måste ju belöna mig för en bra arbetsdag och ladda för en ny imorgon. Dessutom så har vi träning imon.

God natt alla snyggingar!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: