maddebabe

7 augusti 2010

Kategori: Allmänt

Igår kom Signe, Jessica och Nora hem till mig. Vi hade en tjejkväll och gjorde absolut ingentingt! Ibland behövs sånna dagar. När de kom hit så tog vi mopparna och åkte till Bollebygd och köpte lite mys inför kvällen. När vi kom hem så käkade jag pizza och de andra läste skvallertidningar. Vi gick upp till Ramsjön efter det, och alla förutom jag badade. Kände helt enkelt inte för det. Jag var inte på det bästa humöret igår, men det var kul att de kom och de piggade upp mig :) Sen kollade vi på Stay Alive och American Pie: The Naked Mile. Sen spelade vi lite biljard och helt plötsligt var klockan tre. Vi sov alla fyra i mamma och pappas dubbelsäng. Jag har nog aldrig sovit så gott! Sov drygt i tio timmar. Med andra ord: jag vaknade klockan ett. Inte helt okej alltså. Vi tog en lugn frukost framför filmen I Hennes Skor och sen städade jag hela huset. Jag har diskat, tvättat, dammsugit, rensat alla mina filmer (det är många kan jag ju säga) och bäddat sängen. Lite duktig har jag varit iallafall.

Nu har alla åkt hem, men snart kommer Signe hit och så ska hon sova över.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: