maddebabe

4 augusti 2010

Kategori: Allmänt

Jag somnade inte förräns vid fyra igår natt. Jag låg uppe i mitt nya, fina rum och kollade på One Tree Hill. Jag har ett avsnitt kvar att kolla på, sen är jag klar med sjunde säsongen. Kan de inte börja sända den åttonde säsongen already?!

Vaknade vid elva imorse, det innebär att jag bara har sovit cirkus sju timmar. Alldeles för lite för min del. Jag känner att ögonen går i kors då och då. Jag ska till stan med Signe och Nora sen, jag kanske tar en powernap innan dess. Vi får helt enkelt se hur trött jag är.

Just nu är jag pank. Jag har ju målat här hemma, så mamma och pappa ska ge mig pengar. Men det blir inte förräns de får deras lön. Kanske kan jag tigga lite pengar i förskott. Jag har iallafall råd att köpa någon piercing och något linne idag.

pussen !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: