maddebabe

30e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Vaknade imorse av att mamma väckte mig och började prata om praktikplats. Jag kände hur ångesten smög sig på mig. Praktikplats ska vara ordnad tills på torsdag, och jag har inte fixat ett skit. Antingen ska man söka egen praktikplats, eller så söker man via praktikplatsen.se. Jag ska kanske praoa på ett ålderdomshem här i Rävlanda, men det är inte säkert att jag får det. Och man ska söka  fem praktikplatser på hemsidan, men mitt lösenord fungerar inte. Vet inte riktigt vad jag ska göra här..
Iallafall, dagen har flytit på bra. Helt okej. Efter skolan så åkte vi hem till Signe. Vi har inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och slappat. Tanken var att vi skulle plugga, men det har inte blivit något av det än. Inte för mig iallafall, Signe sitter och pluggar här bredvid mig.
Ikväll ska vi på föräldramöte på skolan, angående våran klassresa. Känner mig inte direkt jättetaggad inför det, men men.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: