maddebabe

26e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Jag var helt död i morse när jag skulle upp. Jag hatar att gå upp på morgonen när man är sjukt trött och bara vill ligga kvar och sova hela dagen. Jag börjar åtta, och jag och Emma brukar gå gemensamt vid tjugo i åtta senast. Men idag blev det lite stressigt och vi gick nästan tio i åtta. Kom någon minut sent till SO lektionen men som tur var så var läraren inte allt för arg.

Skoldagen har flytit på bra, och den var nästintill rolig faktisk. Sista lektionen hade vi biologi, och jag trodde att den skulle vara tråkig som vanligt. Men idag började vi med sex och samlevnad, så det var ju roligare än vanligt iallafall.

När jag kom hem så gjorde jag middag till mig själv: Kyckling med ris och sallad. Efter middagen belönade jag mig med några koppar Earl Grey te och apelsinkrokant. Så sjukt gott. Älskar den blandingen! Först lägger man en ruta choklad på tungan, och sen sveper man den med en klunk te. Det smälter gött i munnen. UNDERBART!

Nu skiner solen också, och jag känner att jag mår riktigt bra. Idag iallafall. Det känns skönt. Snart ska jag göra mig i ordning inför kvällens fotbollsträning och imorgon är det fredag. Jag ska förmodligen på bio imorgon med min kära syster också. Jag hade gärna velat se antingen Toy Story 3 eller Inception.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: