maddebabe

15e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Satt vid datorn hela förmiddagen, och kollade på de sista avsnitten av Glee. Så nu har jag sett färdigt alla avsnitt! Packade väskan o så, och sen bar det av till match. Vi vann! Så jävla gött. Men jag blev förbannad på en tjej som direkt när domaren inte kollade, så sa hon saker som att jag var dålig, fet och väderlös. Det är ju bara patetiskt och urlöjligt att man ska ta till sådana saker i en vanlig, hederlig fotbollsmatch. Jag åkte på mig ett gult kort också, för att jag gjorde en efterslägning. Mot denna tjejen. Jag ångrar det verkligen inte.

Efter våran match så kollade jag och några andra när B-laget spelade. När jag kom hem så kollade jag och mamma på Hulken som gick på TV. Nu måste jag sova dock, men ska nog läsa lite så att jag blir tröttare. Fyfan alltså, skolan börjar imorgon.. ÅNGEST!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: