maddebabe

5 April 2010

Kategori: Allmänt

Gick upp vid halv tio imorse. Jag älskar att sova ut! Det är helt underbart att ha påsklov.
Fick ett sms av Frida som frågade om jag ville följa med ut på promenad med hon och Jonna. Fick skita i frukosten, och käka efteråt istället.

När jag kom hem sen så tog jag en snabb dusch, käkade lunch och sen åkte vi till Härryda för att kolla på herrarnas match. Fy vad tråkig den var. De var inte bra.

När jag kom hem var jag så jävla trött så jag somnade i min sköna säng med Maya hos mig som vanligt. Hon är verkligen den sötaste katten jag någonsin har sett! Åh vad jag älskar henne. Efter sovstunden fortsatte jag måla i mitt rum, så nu har jag målat klart alla väggarna som ska vara vita. Men imorgon ska jag måla på sista lagret så är jag helt klar med det.

Lyssnade nyss på One For the Radio med McFly och tänkte på konserten i London förra året och tänkte på hur underbart det var. Det känns fortfarande helt orealistiskt. Att vi verkligen flög till London, England, för att få se planetens bästa band. Sjukt. De öpnnade konserten med just One For the Radio och jag kommer ihåg den känslan jag fick och hur mina tårar började rinna ner för mina kinder. Jag blev helt varm inombords när jag såg de med mina egna ögon, i verkligheten. Åh vad jag saknar det. Jag hoppas jag får se de live i år igen.

På tal om McFly, så var jag tvungen att ta ner alla mina bilder som jag hade sparat ihop i cirkus 5-6 år för att jag skulle måla väggen. Och de ska tyvärr inte upp igen, för jag vill ha ett mer moget och sofistikerat rum. Men jag ska nog rama in turnéaffischen och biljetten och sätta upp på någon av väggarna. Och jag har självklart sparat alla bilderna i en söt liten låda som jag kan ta fram när som helst.




kärlek

Kommentarer

  • Josefina säger:

    woow jag vet exakt känslan jag såg dem första gången, den kan inte beskriva mer lycka än de första sekunderna, magiskt. Förstår inte heller att jag har sett den live på scen i london.

    Det är sjukt.

    Det var grymt roligt att träffa dig också:)

    2010-04-06 | 00:49:35
    Bloggadress: http://josefinastee.blogg.se/
  • madde säger:

    Ja, helt sjukt och underbart.

    haha, helt galet att vi hamnade bakom varandra i kön asså. Det var skit kul! :)

    2010-04-07 | 00:37:59
    Bloggadress: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/
  • Klara säger:

    jag kände precis likadant!

    så alla mina affischer åkte ner för typ ett år sedan =)

    2010-04-13 | 16:38:00
    Bloggadress: http://klaradahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: