maddebabe

Nybörjare

Kategori: Allmänt

Hejsan! Äntligen har jag (som tyckte detta var töntigt från början) skaffat en blogg! Just nu har jag försökt få i ordning designen och allt sånt där, men jag vet inte hur det gick med det... It's a working process ;) Jag har inga läsare ännu, jag vet inte om jag kommer få några heller. Men vem vet. Jag är helt ny på detta, att blogga. Jag tänkte att jag skulle skriva om min vardag och skriva in dikter och låtar, så vissa inlägg kommer självklart vara på engelska.

Vad kul detta känns, att starta en blogg! Min kompis Signe har också en blogg, det var hon som gav mig idén till att börja med detta! :) Det enda stället jag har bloggat på innan är på myspace, men där hade jag nästan inga läsare överhuvud taget, men jag hoppas det kommer förändras nu. Ni som har twitter kan även följa mig där; www.twitter.com/_madeleine_ .

Ha en trevlig kväll :) Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: