maddebabe

ny design

Kategori: Allmänt

Hej! Nu har Josefina fixat min bloggdesign! Vad tycker ni ? Jag tycker den blev jättefin, jag är super nöjd! :D

Nu är min morbror och mina kusiner här, de ska hem snart tror jag. Vi har haft det jättemysigt. Vi har kollat på Harry Potter och halvblods prinsen, men vi har inte kollat klart på den.

Det känns som om det är söndag idag, helt sjukt. Och jag får sådan ångest över att jag måste fixa en praktikplats tills vi börjar skolan. Och det är 2 veckor kvar! Och jag har ingen aning om var jag vill praktisera... Jag vill ju inte praktisera ensam heller ute i Göteborg, jag är inte den sociala typen. Åh, jag blir galen. Jag får skita i att praktisera, jag får vara hemma. Eller så får jag praktisera på mammas jobb.



Puss <3

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Bra attt du blev nöjd:))

    2009-12-25 | 21:08:21
    Bloggadress: http://josefinastee.blogg.se/
  • Klara säger:

    nu ska jag börja läsa!! :D

    2009-12-25 | 22:57:18
    Bloggadress: http://klaradahlgren.blogg.se/
  • Agnes H säger:

    elr hur man blir sjukt stressad! Men jag har lyckats hitta en praoplats nu så jag kan pusta ut :)

    2009-12-26 | 12:22:15

Kommentera inlägget här: