maddebabe

Jul shopping

Kategori: Allmänt

Hej där! Dagen har varit väldigt lyckad! Började med att vi hade lucia firandet, jag gjorde inga tabbar i vart fall. Det var väldigt kul faktiskt! Dansarna var väldigt duktiga också. Sen käkade jag en massa risgrynsgröt i bamba, hehe. Sen for jag och Signe till Göteborg. Jag hämtade en sko som jag hade lämnat in på lagning. Signe köpte lite julklappar, jag med. Jag köpte även en skjorta till mig själv på bikbok, en blå/vit randig. Men shit vad kallt det var idag! Det har ju varit plus grader de senaste dagarna, så jag blev chockad att det var så kallt idag! Jag hade ju inte direkt de rätta kläderna för denna kylan ;)

Nu har jag och mamma kollat på idol, jag tror att Erik kommer vinna. Men jag vet inte vem jag hejar på, ärligt talat så bryr jag mig nog inte så mycket. Jag tycker inte vinnarlåten var så bra, den har varit bättre alla andra år.

Imorgon blir det middag hos Signe, med hennes kompisar. Vi ska byta julklappar och ha det allmänt mysigt, jag ser fram imot det! :) Vi ska nog ha ett litet julbord, och så ska vi nog kolla på en film och ha lite tjejsnack också.

Nu måste jag dra och kolla på Cirkus Möller! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: