maddebabe

6e maj 2013

Kategori: Allmänt

Godkväll! Nu är helgen över, och nästan hela måndagen har hunnit flyga förbi. Bara två dagar till i skolan, sen så är det långledigt! Hur skönt som helst.
 
I lördags var jag ju barnvakt som sagt, åt lillkusinen john. Vi var och hälsade på hos emmas jobb, kollade fotboll, åt pizza, spelade tvspel och kollade på film. Vi gjorde alltså i princip samma saker som jag hade gjort annars ändå. I söndags träffade jag sofia över en lunch i soliga göteborg. Det var riktigt roligt att träffa henne igen, det var månader sedan vi umgicks bara hon och jag. Mycket snack om framtidsplaner och vad vi har gjort det senaste. Där har ni min helg i ord. Nu är det dags att boka in planer inför långhelgen med. Det enda jag har planerat in hittils, är att träffa en kompis. Sedan tar jag det som det kommer.. Är ensam hemma på torsdag, så kanske lite kvällsgrill? Nu ska jag kolla de sista 20 minutrarna av matchen mellan IFK - AiK. Kom igen nu blåvitt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: