maddebabe

2a augusti 2013

Kategori: Allmänt

Halloj. Det blev inget med växjö i helgen, hoppas på nästa helg istället. Men nu verkar det vara massa strul med bilen (motorn, yaaay) så får se hur det blir. Roligt sånt. Iallafall, så jag har varit ledig hela dagen. Jag började med att ta en välförtjänt sovmorgon och gick upp vid halv ett ungefär. Gick ut i solen och somnade en stund, sedan blev det frukost och serietittande när molnen kom fram. I eftermiddag och ikväll har vi haft lite släkt över och grillat och druckit vin, riktigt trevligt faktiskt! Imorgon drar vi, det stora gänget, till havet och spenderar dagen där. Det kommer bli så härligt att få komma bort en stund och bara vara med familjen och njuta, det var ett tag sedan sist. På söndag har jag inga planer, vilket känns underbart skönt. Jag kommer behöva lite mental förberedning inför jobbveckan, som börjar med ett pass från 7-20.. Jag kommer antagligen dö.
 

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät, och ska kolla på några avsnitt av the new adventures of old christine tills jag somnar, och krama om min kroppskudde. Även känd som forever-alone-kudden haha.. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: