maddebabe

18e juli 2013

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan! Redan torsdag och snart är helgen här, och det blir en fullspäckad sådan. Jobb 7.00-16.00 imorgon, grilla och dricka öl hos olliver på kvällen, på fredag blir det tvättande, packande och poolparty på kvällen, och sedan är jag ledig söndag och måndag så då blir det att packa det sista inför festivalen. På tisdagen bär det av som sagt, och jag slipper köra hela resan helt själv! Hur skönt som helst, speciellt på hemresan. Jag är så grymt taggad för festival, det är så sjukt roligt! Och tydligen ska det bli riktigt bra väder, och minst 20 grader varje dag. 
 
Nu ska jag fixa med lite grejer inför packningen. Kolla så att tältet är helt, leta upp sovsäck och kolla så att luftmadrassen är hel, och om pumpen fungerar osv. Därför ska jag upp på vinden och härja nu..
 
killarna bygge upp sitt 12mannatält och campade i hällingsjö, myste med fika och vattenpipa!
 
passade på att lapa lite sol
 
 
älskar den "nya" bikinin från spanien

Kommentarer


Kommentera inlägget här: