maddebabe

10e september 2013

Kategori: Allmänt

Hejsan! Över en vecka sedan jag hörde av mig, har verkligen inte funnits någon tid till bloggandet. Busy woman. Dagarna börjar vid sju, och slutar vid tio på kvällen. Hektiska dagar! Men är lika bra att passa på att jobba så mycket som möjligt, när det är relativt lugnt på skolfronten.

Vad har jag gjort förutom att jobba? I fredags sov jag hos sofia och samåkte med henne till jobbet på lördag morgon (fyfan för att jobba på helger), och på lördagkväll åkte jag, ali och mattias till morfars hus i härryda och fiskade, alltid mysigt. I söndags var planerna först att åka till allum med pappa och kolla efter en höst/vinterjacka, men istället så blev jag tillfrågad att spela match. Med a-laget dessutom. Skitrolig match iallafall, och en skön seger!

Nu sitter jag på bussen mot skolan, för att bara ha en enda lektion. Sitta på en buss i totalt en och en halvtimme för att ha femtio minuter lång lektion, känns lite segt faktiskt. Men jag åker hem efteråt, och är hemma någon timma innan jag behöver dra mig mot jobbet. Så ser dagen ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: