maddebabe

14e augusti 2013

Kategori: Allmänt

God kväll. Vad har ni missat i helgen? Inte alls mycket kan jag be att få tala om. I fredags var det bara en lugn hemmakväll efter jobbet. I lördags så kom mimmi till rävlanda, så vi var i kusinens lägenhet med hennes sju missar, och kollade film och myste! Och i söndags var jag på bio med pappa och såg filmen känn ingen sorg. Vad bra den var! Riktigt gripande och tung emellanåt, men riktigt bra. Se den nu!
 
Och nu är veckan igång igen.. Jag har inte gjort så mycket annat förutom än att jobba, och umgåtts med kusinen som flyttar till Gotland om någon vecka. Lite kvalitetstid helt enkelt.
Nu ligger jag redan i sängen, och känner mig smått febrig. Fick någon chock nu på kvällen av någon anledning.. Bara till att sova, och tagga inför jobb imorgon med. Men det blir en kort dag som tur är, från 7.00-11.45, riktigt skönt!
Godnatt, puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: