maddebabe

1a augusti 2013

Kategori: Allmänt

God förmiddag! Jobbet ringde imorse med och bad mig hoppa in och jobba extra, men icke sa nicke. Jag behövde verkligen få sova, och det räcker med de fyra timmar som jag ska jobba ikväll. Jag mår mycket bättre idag med, bortsett från huvudvärken. Det är väl bieffekten av att sova tolv timmar..
Jag har precis ätit frukost, och sitter nu med en kopp kaffe i soffan framför musik och lite fix och trix. Jag ska börja packa lite smått inför helgen med. Jag åker hyfsat tidigt imorgon, senast klockan tolv iallafall.. Men det kommer inte bli roligt att sitta i bilen själv, men tur att jag kan dunka musik på hög volym iallafall! :)
 
Nu ska jag återgå till mitt kaffe, och kanske kolla på några avsnitt av that 70's show och försöka bli kvitt huvudvärken och dricka mängder av vatten. Ha en fantastisk dag allesammans! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: