maddebabe

21 maj 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Redan tisdag - bara fyra dagar kvar till fredag! Skämt åsido, ha massa saker att ta tag i innan helgen kommer. Igår så var det en riktigt konstig dag, känslorna var minst sagt turbulenta. Men efter ett möte på eftermiddagen så kändes det bättre faktiskt och jag var mer produktiv än vad jag varit på länge. Direkt när jag kom hem skrev jag klart ett arbete i naturkunskapen, som jag har finslipat nu och skickat in. Idag har vi resursdag så jag är ledig, och ska ägna förmiddagen till att plugga. Jag har börjat på arbete nummer två och är strax klar med den, sedan har jag bara två mindre arbeten som ska in innan fredag, och lite pianotid där emellan. Jag börjar sakta men säkert gräva mig upp ur mitt hål med massa plugg, och jag kommer ha allt inskickat innan jag går på sommarlov. Jag ska ha möte på torsdag där vi diskuterar hur jag ska klara av alla betyg, och i värsta fall får jag avsluta vissa kurser i trean.. Därav fick jag en sådan panik igår att jag inte visste vad jag skulle göra, då var första impulsen att hoppa av gymnasiet, helt seriöst. Men jag vet att det är ett val jag kommer ångra i slutändan och nu har lite av motivationen kommit tillbaka och jag kommer klara detta. Nu ska jag återgå till mitt kaffe och plugg! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: