maddebabe

20e maj 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Klockan ringde inte klockan sex då jag egentligen skulle upp, istället vaknade jag nästan två timmar senare.. Missar alltså den första lektionen, lite småsegt sådär ja.. Så nu sitter jag med en kopp kaffe i soffan och spelar lite tvspel innan jag ska börja göra mig iordning för att åka till skolan. Idag blir det en lång dag, först skola och sedan ska jag på möte. Har dock bara två lektioner idag, så det var ganska skönt ändå. Först har jag kör i ungefär två timmar, sen så har jag naturkunskap på eftermiddagen då vi jobbar med våran hälsorapport, ganska intressant faktiskt! Där efter blir det plugg i någon timma på biblioteket, innan jag sticker iväg på mitt möte. Är väl hemma närmre sex ikväll, då jag måste få lite mer plugg gjort. Målet är att vara klar med allting som jag ligger efter i, vid slutet på veckan. Imorgon ska jag och Mimmi ha en liten pluggsession efter skolan med, vi får motivera varandra helt enkelt! Ha en bra dag, pusss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: