maddebabe

19e maj 2013

Kategori: Allmänt

Nu var det några dagar sedan sist vi hördes av. Tänkte göra en liten uppdatering om vad jag har haft för mig det senaste. I fredagskväll var vi några stycken som var hos Osckar i den kokande värmen. Fy sjuttsingen vad varmt det var, jag vet att man inte ska klaga men det var nästan för varmt.. Vi satt i solen och drack öl och vin, hade kubbturnering och spelade spel. En riktigt trevlig kväll! På lördagen vaknade jag upp och mådde förjävligt, sjuk så in i kattsingen. Jag skulle egentligen träffat Sofia på dagen, men jag var alldeles för risig för det. Dock så mådde jag lite bättre på kvällen och impulsåkte in till göteborg för att ta några öl på källarn. Det var riktigt härlig att kunna sitta ute i bara ben fram till natten. Sommaren är här! Idag däremot, var planen att spela match på eftermiddagen. Men när vi var framme på plats fick vi reda på att matchen var framflyttad, och då var det ingen av oss som orkade/hade tid att spela, så den matchen blir en annan dag istället. Lite tråkigt dock, var inställd på att spela och ganska taggad också för den delen. Men istället vände vi hem, och jag myste med familjen (farmor och farfar var på besök) och jag lagade finmiddag åt oss: pizza, haha. Nästan den enda maträtten jag kan göra, men det är ju så fasansfullt gott! Idag blev det den gamla vanliga mozarella-pesto och soltorkade tomater-pizzan, men en liten tvist: salami. Riktigt gott! Nu på kvällen har jag bara suttit och trixat med musik, kollat på serier och spelat tvspel. Förhoppningsvis blir jag trött om en stund, så att jag kan få några timmar sömn innan det är skolan som gäller.. puss och godnatt
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: