maddebabe

12e maj 2013

Kategori: Allmänt

Söndagen är här, och söndagsångesten likaså.. Men det får jag ta itu med senare, och fokusera på kvällens match istället! Herregud, hur ska detta gå? Är helt sjukt otränad, vi får se hur detta går. Nu ska jag ta en dusch, och sedan packa väskan.. Är ändå ganska taggad på att spela match faktiskt.
 
Annars då? Vad har jag gjort på min lediga tid? Igår kollade jag/vi på damernas DM match, en riktigt rolig och spännande match att kolla på! På kvällen spelade vi fotboll och drack öl, och sen var vi i hindås på 20årsfest, helt spontant. Jag tog även ett nattdopp, och fy fasen vad kallt det var! Då var första doppet för i år avklarat iallafall. Idag sov jag ut ordentligt (gick upp vid ett), det kommer nog bli väldigt svårt att somna ikväll.. I värsta fall så får jag dygna och sova imorgon kväll istället haha, bra dygnsrytm! Men lär säkert bli helt slut efter matchen, så man kan ju hoppas på det bästa. Ett blogginlägg kommer ikväll, med resultat osv. puss och kram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: