maddebabe

...now i'll surrender up my heart...

Kategori: Allmänt

...and swap it for yours...
 

Vad gör jag uppe nu ens? Helt sanslöst hur pigg jag blir på nätterna, även om jag är dödstrött på dagen och faktiskt inte tar en powernap eller vilostund.. Jaja, förhoppningsvis får jag mer än fyra timmar sömn inatt.
 
Min kusin är bortrest mellan onsdag och söndag, och därför får jag bo i hennes lägenhet under den tiden. Riktigt skönt faktiskt. Så idag har jag varit här sedan i eftermiddags och kollat på film, ätit pizza och myst med de gosigaste katterna. Riktigt tjockt haha.. Men det har faktiskt varit ganska behagligt att få vara ensam och tänka och reflektera över saker och ting.. Nu ska jag sätta på ett avsnitt vampire diaries och hoppas på att jag somnar någon gång under de fyrtio minuterna.. Puss och godnatt!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: