maddebabe

långfredagen

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering, jag vet. Tänkte redogöra lite vad ni har missat de senaste dagarna.
 
I onsdags var jag i skolan, och på kvällen hade vi konsert som gick riktigt bra trots mina sjukt nervösa nerver. Alla var så duktiga, jag vet inte hur många gånger jag rös för att alla var så bra! Riktigt stolt över mina musiker.
Igår var jag i göteborg och mötte upp systern, åt middag och shoppade lite. På kvällen var vi först hos Olliver och förkrökade lite, sen drog vi ut på sticky och mötte upp gott folk! Natten spenderades i tuve, och jag fick alldeles för få timmars sömn.. Max två timmar alltså. Idag har jag och sällskapet bara kollat på massa film (limitless och avengers) och druckit kaffe i soffan, riktigt mysigt. Nu är jag hemma i rävlanda igen, fortfarande småbakis och lite lätt illamående dessutom, och ska sova ikapp några timmar innan jag går till ali senare ikväll. Imorgon ska jag övningsköra på förmiddagen/eftermiddagen och kvällen spenderas i kusinens lägenhet, får se om jag kanske får sällskap med. Och på söndag blir det påskfirande med släkten, och sen är det bara två dagar kvar till mamsen och jag åker till spanien!
 
gårdagens enda bild, det sötaste shotglaset

Kommentarer


Kommentera inlägget här: