maddebabe

23e mars 2013

Kategori: Allmänt

God förmiddag! Äntligen är helgen här igen, och om en vecka är det påsklov, finfint! Och då åker jag till spanien med, hur skönt som helst att få komma till värmen och lapa lite sol!
 
Igår fredag så hade jag och signe en mysdag. Hon kom hem till mig med kalorier (dammsugare/punchrullar och chokladbollar, farligt gott!) och drack te, hade tjejsnack och pluggade/kollade serier. Sedan vandrade vi upp till kusinens lägenhet med pizza, öl, vin och filmtittande. Senare under kvällen kom olliver förbi en stund med, en riktigt lugn och skön kväll med andra ord! Idag däremot måste jag plugga massa. Körkortsteori och piano.. Sångarna har solokonsert på onsdag, och då har jag blivit tillfrågad att ställa upp och kompa, jätteroligt men massa stress med låten nu hehe.. Men det löser sig så småningom, därför måste jag sitta fastklistrad vid pianot i några timmar idag.. Så mycket för helg och ledighet, men det är ju roligt "plugg" åtminstone.. Ikväll kommer en killkompis förbi kanske, vi får se hur det blir med den saken haha.. Annars är det ganska slappt idag och imorgon, skönt! Ha en fin helg allesammans, pussss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: