maddebabe

20e mars 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Jag känner mig helt död nu dock, tidiga morgnar är inte min grej. I måndags var jag helt ledig, alltså gick jag upp vid tolvtiden. Igår var jag sjuk/bangade en lektion så jag var ledig i stort sett, gick upp vid tolv. Sedan jobbade jag från fyra till elva (snark) och stensomnade när jag kom hem. Jag har sovit hur bra som helst, men har fortfarande en infektion i kroppen och det känns just nu kan jag säga.. Nu sitter jag med en kopp kaffe i soffan, med min onepiece på mig och försöker vakna till liv.. Lite lätt huvudvärk och illamående därtill, kul! Men idag har jag en kort dag iallafall, har bara engelska och idrott så jag slutar vid tolv. Egentligen ska jag jobba idag, men idag skriker kroppen efter vila.. Så det blir sömn och plugg när jag kommer hem.. Vi hörs då helt enkelt! puss
 
18 grader är nästan för kallt ändå (inatt var det närmre tolv grader i rummet, fy sjuttsingen!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: