maddebabe

9e juli 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Usch, jag är verkligen inte van att gå upp tidigt på morgnarna.. Idag är det andra dagen med jobb, och det känns alldeles ohumant att gå upp halv sex på morgonen. Hur kommer jag lyckas överleva när skolan börjar? Men men, är så sjukt skönt att äntligen få jobba lite! Nära och bra med, jobbar på schenker i landvetter igår och idag, jag och Sofia står och prissätter skor i åtta timmar, kul! Haha... Idag efter jobbet blir det en tur in till stan för att träffa en kompis med! Och imorgon blir det ytterliga lite jobbfix inför fotbolls EM.
 
Igår efter jobbet åkte jag först till apoteket för att fixa lite grejer, sedan åkte jag till morfar där även mamma och systern var. Riktigt härligt eftremiddag och kväll, och så var det bra väder dessutom! Morfar bor på en liten ö, så det första jag gjorde när jag klev i land, var att fiska lite. Syster Therese fick en liten abbore, och jag fick napp men den släppte.. Just my luck. Årets första dopp blev även avklarat, och det var helt underbart. Sedan grillade vi och slappade, innan jag åkte hem igen. Jag blir verkligen som ett litet barn på nytt när jag åker till "ön" haha, härligt! Nu ska jag börja göra mig iordning för att åka till jobbet, pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: