maddebabe

21a februari 2013

Kategori: Allmänt

Migrän, migrän, migrän.. Dag ut och dag in. Jag vaknade med huvudvärk i tisdagsmorse, och det har inte släppt än. Jag kan knappt röra mig alls, kan knappt andas för fasen, haha.. Lite skrattretande hur en huvudvärk kan utplåna mig så mycket. Jaja, massa vatten och treo nu på förmiddagen, sen måste jag jobba.. Är för sent att sjukanmäla mig nu, dessutom så sitter jag still det mesta så förhoppningsvis kommer det gå okej. Tur att jag bara jobbar fyra timmar iallafall. Jag hoppas migränen släpper så jag kan gå till skolan imorgon och träffa mina vänner! Nu ska jag fortsätta med min kopp kaffe, och försöka få kroppen till liv. Det spelar nästan ingen roll om jag sover fyra timmar eller nio timmar (som inatt), jag är alltid trött ändå! Jag måste ha narkolepsi eller någonting. Narkolepsi och migrän (antagligen hjärntumör) är ingen höjdare alltså, haha.. puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: