maddebabe

strike up the band and make the fireflies dance

Kategori: Allmänt

sixpence none the richer, kiss me
 
Hello there. Det har varit en riktigt bra dag. Ledig från skolan till att börja med, och jag har använt tiden bra. Jag har pluggat en massa piano (ändå nervös för att spela upp stycket såklart), ätit pizza med vännerna, och tagit en tur till göteborg. Vi var på "circusträning", där man hänger i ringar, jonglerar, går på balansgång etc. Kul kul! Nu är jag hemma i sängen igen, och ska snart sova! En riktigt mysig dag med andra ord, och för första gången på länge är jag lycklig. Det känns som att allting blir bättre nu, och att jag har lite flyt för en gångs skull. Jag har precis tagit körkort, det går bättre i skolan, jag har de bästa vännerna, det är vår, det är snart sommarlov. Det är så mycket som går bra just nu. Underbart!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: