maddebabe

7e april 2013

Kategori: Allmänt

Idag är jag något gladare, faktiskt väldigt mycket gladare. Efter massa filmtittande så somnade jag närmre tvåtiden inatt, och upp och hoppa vid nio. I förmiddags var vi på resans sista marknad, i byn montesino. Jag köpte inte så mycket till mig själv, istället blev det lite presentshopping till kusinen som fyllde år igår (grattis igen finis). Åt lunch när vi kom hem, sen så har jag legat i solen i några timmar. Trots soldis och kyliga vindar så har jag förhoppningsvis fått lite färg, men inte alls så mycket som jag hade hoppats på. Vädergudarna har inte varit på våran sida helt och hållet.. Nu har jag duschat och ska ta det lugnt någon timma eller två, innan vi ska ut och äta. Vi hörs ikväll, puss och kraaaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: