maddebabe

15e april 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Inget bloggande på sex dagar, excusez moi. Men jag får väl skylla på att jag kom hem till sverige på onsdags kvällen och har haft fullt upp sedan dess. På torsdagen tog jag ledigt för jag var trött från resan, samt pluggade hårt hemifrån istället och hade körlektion osv.. I fredags var jag i skolan en snabbis och på kvällen var det 18årsfirande för en vän här i trakterna! I lördags stannade jag hemma hela dagen och pluggade en hel del teori, och kollade på filmen the hobbit (grym!). På kvällen fick jag besök av en vän och hade skräckfilmskväll, myspys! Och igår övningskörde jag på förmiddagen/eftermiddagen och på kvällen var jag hos ali i vanlig ordning.. Linus var där och tatuerade olliver, så blev lite smått sugen faktiskt.. Så jag impuls-tatuerade mig! Det blev en söt liten stjärna på foten. Nu däremot, sitter jag med en kopp kaffe framför datorn innan jag ska byta om och göra mig redo för skolan! Jag känner mig ovanligt pigg för att det är måndagmorgon.. Men jag lär väl somna på tåget sen annars, hehe...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: