maddebabe

why do fools fall in love?

Kategori: Allmänt

mcfly, ignorance
 

Jag var nog något trött imorse, för minns knappt att jag slängde iväg ett inlägg där i morgonyran, haha! Jag bara lever och existerar på ren automatik nuförtiden.. Jag bara går omkring utan någon slutdestination. Djupt.
Skolan idag har varit bra, jag har varit glad och spridit glädje och kramat på de flesta. Hulehjälpen var idag, en egen variant av musikhjälpen alltså. Flera av mina talangfulla och vackra vänner ställde upp och sjöng och spela några trudelutter. Jag var inte medveten om att man kunde anmäla sig till att framträda, så jag satt i publiken och hejade glatt istället. Efter skolan så var jag på ett möte, som var mycket givande och nedtyngande faktiskt.. Mer än så tänker jag inte säga. Efter middagen (kebabrulle, jajamensan) så brummade jag iväg till träningen. Inte speciellt rolig träning och jag var lite irriterad ibland faktiskt, men jag blev svettig ändå och förbrände förhoppningsvis några kalorier. Nu sitter jag här med en skadad fot dessutom, rev upp en gammal krigsskada så att säga, och har pluggat musikteori inför provet imorgon. Hoppas det ska gå bra, men det lär det nog göra faktiskt. Nu ska jag bege mig mot sängen och sträckläsa lite ur boken.
godnatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: